Merhabalar oğlum 5ay 17gunluk gündüzleri 3,4saat aralıklarla emiyor oda iyce acikmasi lazım ben tekli etmesem hiç istemiyo sanki 🤦🏻♀️sütüm azalır mı boyle olduğu için zaten o kadar sürede emdiği halde bile yumuşacik kesilir die korkuyorum napmam lazım sizce normal mi bu kadar aralıklarla beslenmesi😒