TugbaTugce2020 Merhaba iki hafta önce spinal sezeryan oldum iyi hissediyorum. şuan dar ama yüksek bel kot pantolon giymemde sakınca olurmu? içine sığıyorum ama dar yani. siz ne zaman giydiniz dar kot pantolon?
Ftmvrs13 TugbaTugce2020 valla Doğumdan sonra korse giyen çok var korse giyiliyorsa pantolon neden giyilmesin
Ikrazumra19 TugbaTugce2020 beb 1 hafta sonra korse taktim pantolonda giydim 2 sezeryan oldum bi sorun yasamadim