mhmtarskbrkrdl merhaba anneler 3 ay 22 günlük oglum var emziriyorum extra mama vermek istiyorum sütüm hiç yetmiyor bebegimin gelişimi açısından onereceginiz EN İYİ MAMA hangisi ? hem anne sütüne yakin hem kelişimi açısından faydalı olan
elfozyil mhmtarskbrkrdl sma markası anne sütüne en yakın mama diye doktor önerisi oldu arkadaşıma. Bilginize
Canimbebegim mhmtarskbrkrdl ben bebelac aldim bebegim 5 aylik daha yeni verdim 3 gundur 3 olcek kadar ama ne yaptiysam icmiyor
mhmtarskbrkrdl elfozyil bizede doktor sma önerdi ben her doktor farkli mama öneriyor öneri almak istedim fikirleri değerlendirilen ve arastiracam cok sağolun
Nslhnf Sma mama kullaniyorum anne sutune en yakin olani bu şeker orani diger mamalara oranla.dusuk tabi bu aya kadar emzirerek geldiyseniz onerim 6. Aya kadar mama vermeyin gelisiminde bi problem olsa doktorunuz zaten mama takviyesi onerir.
mhmtarskbrkrdl Nslhnf fakat yetmiyor ağlamayan bebegim huysuzlanmayan şuan göğüsüm boş emzirince ağlıyor resmen kavga ediyor gogusum ile mecburum bi taraftanda …
Nslhnf Seni anliyorum benim.bebegim.20. Gu unden beri mama kullaniyor kilo alamadi sutum inmedi hala mama kullaniyoruz ama sen yolu yarilamis 1.5 ay sonra ek gidaya baslayacaksin zaten kilosunda gercekten priblem yoksa onermem karar senin tabi cnm
mhmtarskbrkrdl Nslhnf düşünceniz için cok sagol 3 ay 22 kiloyuz boyu 61 cm kilosu ise 6 kg bi sorun varmı bilmiyorum ama sanki bu ay kg almamiş
Hafsamm Hipp. Tek geçerim. Ne gaz ne kabızlık nede başka bi sorun yapmadı. aptamil kullanıyodum gazdan şişti çocuk. Hemen bütün kutuyu çöpe attım. Hippe geçtim ve aşırı memnunum