Furug Şuanda ben Kocaeli’de yaşıyorum. Anlarada akrabalarım arkadaşlarım var. Ve tam 20 gündür karantinadayız hatta apartman karantinasındayız. Kapımızda bekçiler var kapıdan dışarıya adım atmak yasak. İyi ki yasak. 14 pozitif vaka 1 ölü verdik 20 günde. Evet bebekler evde çok sıkılıyor hatta ihtiyaç için mecbur çıkılıyor ama olabildiğince önleminizi alın Allah yardımcımız olsun Rabbim hepimizi korusun. Bana bişey olmaz düşüncesindeki insanlara sesleniyorum 14 yaşında 16 yaşında iki çocuk yoğum bakımlar 10 gündür. Bilmiyorum insan başına gelmeden anlamaz derler ya çok doğruymuş başımıza gelmeseydi bizde bu denli anlayamazdık ama 20 gündür psikolojik olarak çok etkilendim. O hastaların halini gördükçe dahada korktum. Tek duam Rabbim bu hastalığı düşmanıma dahi yaşatmasın Rabbim dünyayı bu hastalıktan en yakın zamanda kurtarsın🤲🙏🏻