emineunalerenli Kızlar selam 20 günlük kızımın sürekli burnu kirleniyor bu da nefes almasını zorlaştırıyor sık sık banyo yaptırmaya çalışıyorum ama sizler nasıl temizlik yapıyorsunuz ?
Asilinnnannesi emineunalerenli serum fizyolojik damlatıyorum burnuna düzenli olarak görünen yerde pislik varsa tel tokanın tersiyle alıyorum. Tıkanma durumunda olmadı çok şükür
Limonlusu emineunalerenli eczaneden serum fizyolojik al canım. E bebekte yada eczanelerde bebekler için burun aspiratör var onu da al. Serum fizyolojiği sık aspiratör ile çek. Toka ile burnundaki kılcallara zarar verebilirsin. Aspiratör en Sağlıklısı. Gözle görülür tıkanma olmadıkça yapmana gerek yok.
Cansumommy emineunalerenli serum fizyolojik suyunu sıkıp, aspiratörü ile de çekiyoruz. otribebe ya da bruno markalı.
ozaldi emineunalerenli serum fizyolojik sıkıyorum ben. İki günde bir yapıyorum. Hergün yapıyordum doktor gerek yok dedi. Aspiratör için daha çok küçük yapmayın dedi doktor bu arada. Bi fıs bi buruna sonra bi fıs diğer buruna mis gibi nefes alır:) Bir de bulunduğu ortam çok sıcak olmasın o zaman çok tıkanıyorlar..