Kızlar benim ve bebeğimin covid sonucu pozitif. İlçe sağlık müdürlüğünden aradıklarında hastaneye gidip acil bölümünde covid muayenesi olmamazı istediler. Ona göre ilaç vereceklermiş. Yaptıran var mı? ben özelde yaptırmak istiyorum. Ama özel polikliniğe yönlendirio. Enfeksiyondan mı randevu almalıyım? Gögüs hastalıkları mı? Bebeğim işin herzaman gittiğimiz çocuk doktoruna mı göstermeliyim?
Bebeği yada kendi ilaç kullanan var mı?