Azalmıyor ama iyi de değil uzun süre olmuyor
Illa ki cikartip ucunu agzina vermen gerek
Benim de göğüs ucun iriydi bebeğim almıyordu silikon ucla emzdirdim ilk ama cok ememiyor doymuyor da onla senin de sütün briikiyor göğsünde şişiyor o yüzden sağmanda lazım mastit olma