Gamze77 Tecrübeli anneler size bir sorum var??bebeklerin en zor ayı hangi aydır ve neden? Yaş değil direk ay lütfen 🤗🤗🤗
Berken Gamze77 4. Ay atak haftası tam bi kabus sürekli ağlama huysuzluk kucakta bile durmamaaa yememe bide üzerine hastalık eklenince ☹️
Geceumut Gamze77 valla her leves zordu benim için 🤣 şuan 5ay 26 günlük ek gida başka bi dünyaymış resmen beğenmedi dök başka şeyler bul üret 🥴 diş zamanını düşünmek dahi istemeniyorum 🤭
ebrupoyraz Gamze77 kesinlikle 4.ay o nasıl bir atak meme reddi mama reddi uyku reddi kısacası herşeyin reddi 😁i
Hazalikra Berken yaaa bizde hasta olduk yeni doldurdu 4 ay inizi hemen hasta olduk daha 4 ay asisi bile olmadik daha grip gibi olduk bizimkide çok huysuz ne yapsak mutlu olmuyo
ebrupoyraz Melisa07 inşallah siz rahat atlatırsınız biz kendimizden geçtik resmen korkunun ecele faydası yok ama 😅
Eslemebrar Şuan 4. Aya girdik huyu değişti uyumuyo herşeyde vıyaklıyo masuz ağlıyo gibi geliyo anlamadım evi o yönetiyo şuan ağlamazda izin verirse gidiyorum yanından
Zeyyy Gamze77 ilk aylar aşırı gaz ve uykusuz bebek=yorgun uykusuz anne. Atak haftası şu bu uykusuz bebek = yorgun anne. 6.aydayız diş dönemi sürekli uykusuz ve huysuz bebek=yorgun aşırı uykusuz anne😂 rabbim sağlık versin evlatlarımıza 😍
Melike Bence ilk ay en zoru hele ilk bebekse neye uğradığını şaşırıyorsun ameliyat yerin ağrıyor tek başına oturup kalkmak bile kabus her ne kadar hamilelikte psikolojik olrak hazırlansan da uykusuz gecelerde düşünüyorsun nasıl altından kalkacağım diye sonrasında her ayın farklı bir zorluğu var ama alışıyorsun 😊 benim kızım hiç saatlerce deliksiz uyumadı 2 aydır meme reddiyle boğuşuyoruz uykusuzum yorgunum ama napalım gelecek güzel günlerini düşünüp motive ediyorum kendimi
Ervaeneserpil 4.ay cok yıpratıcı meme reddı uyku reddi insanı hayattan soğutuyor bi de ilk bebekse geçmiş olsun mutlaka destek lazım 2.ayda da gaz sancıları bellı bı saatte tutması oda cok zor🤭🤭
Merfeee Biz iki aylık olduk bugün ama ilk 15 gün zor olandı sanırım çünkü acemilik sütüm gelmedi bı süre gaz çıkarılması lazımmış her emmeden sonra çok geç öğrendim 😒😒 ama şükür artık huyunu öğrendim bundan sonra ne olursa olsun baş ederim inşallah
Eymennnnnn Bende 4ay diyenlerdenim gerçekten çok zor emmeyi reddediyor çok huysuz düzensiz uyku sorunuuu🤔ne yapmalıyım bilemedim acil yardımm lütfen
Esnakb Kesinlikle 4.ay bencede.kizim 3 ay 17 gunluk 4.aydan gun almaya basladigimiz gibi cocuk 180 derece degisti zaten emmiyordu mamayla besleniyordu mama icen cocuk icmek istemez gece uyuyan cocuk gece 2 de 4 te 5 te kalkar oldu surekli kucak istemesi kucaga alincada aglamasi uzerine kaka gaz problemi derken dehset gunler..geçecek insallah🙏