Askgebesiii Kızlar malesef ben eşim hatta 27 günlük bebeğim bile korona olduk. Sorum şu daha önce korona pozitif olup atlatanlar kaç günde bitti ne zaman negatif çıktınız :(((
Burcem Askgebesiii kardeşim 4 gün sonra test yaptırdı negatif çıkmıştı belirtileri boğaz ağrısı tat almama halsizlikti
gulbahcesi Askgebesiii yaa bugün benim eşimde testi pozitif çıktı ve 2 aylık.bebegimin ateşi başladı biraz önce korkuyorum bebeğiniz için tedavi uygulandı mi var mıydı ateş şimdi durumu nasil
Arasannesi Askgebesiii 15 gunun sonunda evde test yaptım negatıftım ve bagısıklık kazanmıs gorunuyordum ama eşim hala pozıtıftı.37 gune kadar pozıtıf cıkabılıyormus.sürüntğ testı megatıf cıkar dedıler bız kan yaptık en son kandan gıdermıs
Papatyasevdalisi Askgebesiii ben 6 aylik hamileydim 6nisanda test yaptilad 11inde sonuc pozitif cikti ama oncesinde belirtilerin cogunu gecirdim zaten evde gecirdim 1 mayista negatif oldu
Askgebesiii Burcem yani ilk testi yaptırdı pozitif çıkyı 4 gün sonra tekrar test yapıo negatif çıktı değil mi
Burcem Askgebesiii evet canım ilk pozitif çıktı Doktor hafif geçiriyorsun ayakta atlatırsın demişti zaten bir gün sonra o belirtilerde yoktu ara ara halsizliği oluyordu 4 gün sonra tekrar yaptırdı negatif çıktı
Askgebesiii gulbahcesi canım çok geçmiş olsun.. Biz sonuçları dğn aldık daha. Çok şğkür ateş yok bebeğimden. Biraz öksürük ve burun tıkanıklığı var
GoGirl Arasannesi evdeki testlerden bulduysaniz 2 3 ay snr tekrarlayabilirsiniz bagisiklik bitmiş mi dye saglikcilarda o sekilde kontrol ediyormus bnde hastanede yaptirdim
Askgebesiii Arasannesi peki evde nasıl bi test yaptın canım ve bağışıklık kazandığını nerden anladınız.. Eşin kaç gün sonra negatif oldu peki
Arasannesi GoGirl yıne alabılırım evet o zaman tekrar deneyeyım.dedıgınız gıbı.hastaneye gıdılmıyor cok kalabalık test sıraları.zaten yapmıyorlarda
Melisa_c Askgebesiii bebeğini sık sık emdir canım ve asla korkma panik yapma atlatırsınız hemen inşallah geçmiş olsun
Elif3753 Eminannesi maalesef gecmedi hala mide bulantim bogaz agrim vs oluyor ara ara 😔sirt agrimda oluyir
Arasannesi Askgebesiii eşim daha bu hafta pozıtıfe döndü yani 20. Gundem sonra canım.geçen hafta yaptıgımızda pozıtıfrı karantına bıtımınde.kan testlerı var onlarda IGG degerı var eger C ıle o bırlıkte çizgi cıkarsa negatıfsın ve bagısıklık kazanmıssın demek oluyor hastalıgı atlattıgında oluyor o sonuc