Tubiiiiiik 1,5 ay sonra gelmişti düğün öncesi almıştık teslim tarihi olarakta gün vermiştik sanırım o güne var diye başka müşteriye vermişler ben teslimat için aradığımda fabrikadan bekliyoruz demişlerdi yani iyi hoş konuşmayla olmadı en son eşim gelir bayinizin önünde yakarım bu eşyaları diyince nedense bir gün sonra gelmişlerdi.🙄