Hatzey11 Bebeğimin kakalı kıyafetleri nasıl Çıkar? Kaç tane leke çıkarıcı kullandım illaki sarılık kalıyor.
Giraysmom20 Hatzey11 ben kaynar suda çamaşır suyuna basıyorum sonra makinada 90 derecede bebek sabun tozuyla yıkıyorum
KerimalpinAnnesi Hatzey11 baby me leke cikarici spreyi sıkıp citileyip makinaya atıyorum 60 derecede yıkanıyor çıkıyor benimkiler.
Ozdemir1 Hatzey11 bende kaynar suya beyazlar için olan arieli koyup bekletiyorum daha sonra bebek deterjaniyla 60 derecede yıkıyorum leke kalmıyor
ElifAlmila55 Hatzey11 arap sabunu kullanıyorum onunla önce çitiliyorum sonra makinada bebek ayarında yıkıyorum duru granül kullanıyorum. Kaka leksi cıkıyor.
Eymenkuzey Hatzey11 önce elimde yıkıyorum sonra makineye 60 dereceye atıyorum tertemiz oluyor hiç leke kalmıyor
Kubragedkl Kaynar suya koyuyorum dalin granül sabunla bekletiyorum sonra 60 derecede makinaya atıyorum çıkıyor 😊
TalentedMom Hatzey11 ben baby ME kullanıyordum kusmuk lekelerini artık çıkarmıyor koslanın ki çok iyi çıkardı
Aryamoms Instagramda theelitehome sayfasindan camasir suyu tozu aldim her yikamada bir tatli kaşığı ekliyorum deterjan gozune leke bırakmıyor cok memnunum ustelik dogal icerikli 😇
T-1234 Beyaz sabunla çitiliyorum sonra çamaşı makinesine atıyorum 30 dk duru granül kullanıyorum çıkıyor