kubraF Kızlar bebeğim 9 aylık. Saçımı boyatmak istiyorum bı sakıncası olur mu doktoruna soran var kı. Emziriyorum. Saç diplerime değil sadece saçımı boyatıcam
balcicegin_annesi kubraF 2 hafta önce dip boyamı yaptım bebeğim 5 aylıktı sütümdede kendimdede hiç bir problem yaşamadım boya kafamda yaklaşık 50 dakika kaldı
BeyzaLivaLeyla kubraF ben boyattım 9 aylıkken uçlarını ama dibine temas etmiyor mu ediyor İlla ki bir şekilde bir problem olmadı ki bide açıcı boya vs derken 3 saat kafamda kaldı o boya