minikbirbal aynen öyle ortalık bu kadar kotuyken çoğu insan tatil derdinde bn annemlere arada gidiyorum oda arabayla gidip arabayla dönüyorum ablamla beraber otobüse bile binmiyoruz evdende dışarı market haricinde hiç çıkmıyoruz ama işte gel gelelim eşim çalışıyor ve çalıştığı yerden bulaştı birinden eşime eşimden başka birine zincirleme oldu resmen böyle giderse hiç bitmicek gerçekten hadi tmm hayat devam ediyor ve eşlerimiz çalışmak zorunda ama onun dışında herşeyi geçtim de düğün eğlence v.s bunları anlamıyorum tatil yapanları anlamıyorum bizim sokakta akşama kadar kadınlar kapıda oynuyor çocuklar ic içe bunu anlamıyorum evimin karşısında park var cocuklar dollup taşıyor ben aylardır çocuklarımı parka goturmedim ki a16 aylık oğlum zaten sokağı doğru düzgün bilmiyor garibim bizlerin hakkına giriyorlar gerçekten insanlar böyle vurdum duymaz olduğu sürece hiç bitmez