Cansumommy ben bebek bakım çantalarını çok kullanışsız buluyordum ve estetik açıdan çok kötü bi görüntüleri var bence.
Yanlış anlaşılmasın, tamamen kendi fikrim bu. Alıp kullanana asla laf etmiyorum. Bi ara herkeste aynı tip çanta vardı.
Ben hiç almadım, uzun süre bir markanın spor sırt çantasıyla devam ettim çokta güzel işimi gördü.
Sonra Sam&Co çantalarla tanıştım. Hem çok estetik hem de çok kullanışlı. Kızım da 14 aylık, daha rahat taşıyorum her şeyini.
Bi de arabasına takmak için bi çanta aldım, organizer gibi. Elimin altında olmasını istediğim şeyleri oraya koyuyorum daha pratik oluyor.
Biraz pahalı bir marka ama anne bebek çantaları da genelde bu fiyattaydı. Benim baktığım ve kaliteli olduklarına inandıklarım yani. Bagmori, muca gibi markalara bakmıştım.