Ars bende skinti cektim gogus ucum yoktu. Dewlet hastanesinden emzirme danismanindan yardm aldim. kucuk oldugu icin ilk baslarda tam cekemiyolar. Biraz ugras gogsunun kahwerengi kismini agzini acinca tam wer. Daha kucuk alir. Benimki biberona alismisti. Memeye dondurudm. Oda agldi bende agladim zor oldu ama rahat ettim bende ikk 10 gun sagarak werdim cok zor oluyor. Bebek agliyor beklerken. Kesinlikle memeye dondur. Basarabilirsin. Hic zor degil. Alir bebeginde. Gogus ucuyla bende emzirdim bbebek cekemiyor az cekiyor. Sen memeni wer arada unutmasin. Alir 🙏🏻 Memende alisir