Sndskrsn 4 aylık bebeğim var aptamil ile başladık çok gaz yaptı 1 ay kullandık Sma ya geçtik onuda dördüncü ayına kadar kullandık bebelac golda geçtik reflusune çok iyi geldi aslında ama doymuyor gibi hissediyorum 2 saatte bir acıkıyor başka önerirsiniz
minikailemmm Sndskrsn bebelac gold kullanıyoruz demek ki her bebekte farklı biz 3 saat içiyoruz veya 4
HsnyErbayCetin Sndskrsn hipp combiotik kullandık faydaliydi bide Aptamil comformil oda çok iyi bir mama bağırsaklara da iyi geliyor sakın keçi sütlü alma kabız yapıyor
Tugba81irem Sndskrsn sma san neden vazgeçtiniz bende şimdi ona gecicem neden değiştirdiniz bir sıkıntı mi oldu acaba
Tugba81irem Sndskrsn bana da sma önerdikleri icin deneme amaçlı aldım insallah bizde öyle olmaz evolvia çok pahalı ve çok zor buluyorum normalde memnundum ama