Merhaba. Oğlumun alerjisi tuttu yine bütün vücudu kırmızı kırmızı büyüklü küçüklü yuvarlaklar. Cildiyeden randevusu ayın 25inde Başka randevu yok .. ama vücudunda Alerji çok var. Acaba haftaiçi yarın devlet hast.(Zeynep Kamil hast.) acilden giriş yapsam vücudunun durumunu görüpte ordan cildiyeye gönderirler mi randevu olmasa bile 😟 bir de alerji testi yapılması lazım yaparlar mi randevu olmadan bilen varsa yazsın nolur