Sum87 tek maaşla eşimde bende geri ödedik sonuçta biz bu parayı borç olarak aldığımızı faizi ile geri ödeyeceğimizi biliyoruz dimi kimse bizi kandırmıyor baştan belli yok zaman aşımına uğrar yok silinir falan diye odemeyenleri aklım almıyor yani ödeyememek ayrı durumun olmaz kalır ama diğer türlüsü hak degil