benim babam pozitf annemde pozitf 1 ay bırlıkteydik eve geldim babam rahatsizlandi ve pozitif cıktı 4 gun sonra annem babamda annemde olan bende oldu tabi bu memlette aramadim yer kalamdı ne test nede arayıp sordular 9 aylık oglum.var esimde rahatszlandi bizden dolayı babam pozitf oldugunu bilsem zaten gelemezdjm de neyse biz kendi başımıza evde çabaladık 10 gun oldu cok şükür bugun iyim ama 4 gündür koku alamiyorum bende pozitifim galiba yavas yavas tadda gidiyor acba ne zaman gelir koku yaşayan varmi