Merhaba anneler yeniyim burda.Bebeğim 36 haftalık doğdu 1 hafta küvezde kaldı çıktı şuan 18 günlük.Sabahtan beri tek gözünde sarı akıntı var çapaklanıyor sürekli.Ilık su ve pamukla temizliyorum masaj yapıyorum göz pınarına ama ilk kez başıma geliyor korktum açıkçası.Başınıza geldi mi sizin de?Normal mi acaba?Ne kadar sürede geçiyor?