Merhaba anneler size sorum olacak kızım 20 aylığın içinde ama kilo da ve boyu normalin altında en son 18 aylıkken doktora gittik kilosu düşük dedi doktor 8 buçuk kilo dedi ve kalori alsın diye Bi içeçek verdi benim kızım yarısını içti yarısını içmedi iştahsız bebekde yani doktora tekrar gidelim mi sizce.