Gamzederyal Smyysyl evet o yüzden birde doyurmuyor gibi geliyordu mama mı değiştirdim bebelac gold aldım bakalım bu nasıl olucak
Miniminiprens Smyysyl evet badana boyası gibi kokuyor ve doyurmuyor. bebeğim içtiğinde gece 1 kez kalkardı şimdi 2 kere kalkmaya başladı 🤷♀️
OzgeKaratas20 Smyysyl doğdugundan beri kullanıyorduk sma 7 aylık suan ama sma2 nin yeni kutusu hiç iyi gelmedi oğluma Sürekli kabız gaz çıkarırken bile zorlanıp ağlamaya başlamıştı bebelac gold aldık şimdi ilk kutuyu bitirdik normale döndü
Smyysyl Miniminiprens eski kırmızı kutudan bulabileceğimiz bir yer var mı acaba normalde de çok severek içmiyordu ama bu kuyuyu hiç sevmedi
Miniminiprens Smyysyl ben küçük yerlere bile baktım yok artık. Herkes eskileri aldı bence farkı görünce. Doktor kontrolüm yakında soracağım doktora bakalım hangi mamayı önerecek. Kafama göre değiştirmek istemiyorm
Gamzosgamzos Bizde eczaneden eski kutu buluyoruz yeni kutuyu hic begenmedik ve iki kutuyu karşılaşırdım şekeri 2 katina cikarmislar