EVLATASKK 32 günlük bebeğim var meme de uyuyordu artık sallanmaya alıştı memeyi istemiyo uyumak için sallanmak istiyo bende hafif sallıyorum. Siz nasıl uyutuyorsunuz ? Gündüz ve gece ne kadar uyuyolar ?
Ada_Deniz EVLATASKK ben çok hafif salladım kolikti mecburdum asla memede uyumadı 4,5 aylığız arada ayakta arada kucağımda sallıorm 😔 hiç düşünmüordm sallamayı ama mecbur kaldım
Aysukk EVLATASKK memede uyuma en zor bırakılan alışkanlık uyku danısmanları bile memede uyumayı bıraktırmak için sallamaya yönlendiriyor iyi yapmıssınız dört ay telaş etmeyin sadece bebeginiz farklı uykuya gecis turleriyle uyuyabilsin sadece sallanma değil bazen arabada bazen kucakta. 0-4 ay onun egemenliği o ne derse o olur sallanmak istiyorsa sallayın kucak istiyorsa kucakta uyutun ama memede uyuması beslenmesi acısından iyi değil onu bırakmanız iyi olmuş. bende memede uyutuyordum gecte olsa (3 ayında) bıraktırdım sonra pışpışlayarak uyuttum bazen. simdi artık 4 ayını doldurdu atak dönemindeyiz yinede gece kendi kendine yatagında on onbes dk içinde uykuyadalabiliyor. Sağlıkla büyütün🧿
mmssmm Tuba nasıl sallamadan uyumaya alıştırdınız? bebeğim 2 aylık uyuyo kendi kendine ama derin uykuya geçemiyo bende hafif hafif sallıyorum derin uykuya geçene kadar yoksa uyanıp tekrar emmek istiyo 5 dakika sürmüyo uykusu. önerinizi duymak isterim.
Angel_45 3 ay 12 günlük bebişim. Gündüzleri anakucaginda hafif sallıyorum geceleride hiç sallamadan pis pis sesi açıyorum uyuyakaliyo
EVLATASKK Angel_45 ya bende anakucağın da ve pusette hafif sallıyorum ama artık gece de istemeye basladi 😏
mmssmm damlamirhat asla emzik almadı evde 6 tane emzik var yoğunbakımda yatarken bile hemşireler tutmuyo diye lastikle bağlamıştı evde defalarca denedim olmadı 🤷🏻♀️
mmssmm Tuba asla emzik almadı evde 6 tane emzik var yoğunbakımda yatarken bile hemşireler tutmuyo diye lastikle bağlamıştı evde defalarca denedim olmadı
yanlizanne EVLATASKK benimki farketmiyo canım bazen sallıyorum zaten çok çabuk uyuyor maşallah yanına yatsam da uyuyor karışık yani 😊ama emzikte kullandığımız için dhaa çok ona adapte oluyo kendi kendine uyuyor
Minnokkunannesi 40 günlük sallıyorum. Mecbur kaldım. Gaz sancısı oluyor ağlıyor mecbur kucağa aldık gezdirdik salladıj alıştı hemen