Merhaba guzel anneler. Tecrubeli annelerin onerilerine ihtiyacim var.bebegim 1 yaşını yeni gecti bugune kadar hic pisik olmadi. Hep bepanthol pisik kremi surerdim. Cuma gunu kizardigini farkettim sudocream aldim hemen bu sefer daha böyle soyulmus oldu. Kizariklik gecti bazi bolgeler soyulmus kirmizi kaldi. Beraber calistigim doktor bey (aile hekimi cocuk doktoru degil bende hemsireyim) travazol ve mavi hametam pomadi karistirip sur dedi. Dun gece nobet cikisimdan beri 3 defa sürdüm karisimi Suan daha fazla soyuk olustu 😔 boyle soyulmus yara gibi sanki bez yapismista degistirmek icin acarken bezle gelmis deri gibi. Lutfen buna yarina kadar yapabileceğim birsey varsa yardimci olun. Yarin esim getirecek cocuk doktorumuza ama suan cani cok aciyor. Allah başka dert vermesin bunlar gecici şeyler ama insan bebeğinin aciyla aglamasini gorunce kahroluyor 😔