Merve08 Kızlar ınstagramdan falan ücretli uyku eğitimi alan var mı ben artık çok yoruldum eğitim almak istiyorum ama endişelerim var o kadar parayı verip bi işe yaramazsa diye korkuyorum
Bilgiliannem Merve08 eğitim aldik 6aylikken sallamayi tamamen bıraktık.bir yaşında şuan.düzeni korumak sizin elinizde.diş,hastalık,emekleme,yürüme,ayağa kalkmaya başlayınca bozuluyor.yanliş destek vermezseniz eski düzenine geri dönüyor.
Aysukk Merve08 drlar bebegin büyüme hormonlarının uyurken salgılandıgını ve bebeklerde düzenli uykunun önemini sıkca vurguluyorlar oyuzden eger istiyorsanız iyi bir danısman bulmalısınız ben baya arastırdım bi cogu cocugu cok yıpratıyır cocugun güven bagına zarar veriyor. Baldan anne bu konuda bebege cok destek oluyor cocugun aglamasına fırsat vermiyor bende ondan alacagım ama fiyatını bilmiyorum irlandalı anne bana (şahsi görüşüm) daha despot geldi onun fiyatı 1800 tl
Muhammedd23 Merve08 hayır canım eğitim almak istediğini görünce böyle bir kampanya var ücreti sma li çocuklara gidecek sana yazdım oyuzden. Birde bayan güvenilir bir bayan ağlatarak verilen uyku eğitimlerini desteklemiyor. Ve ücreti az olduğu için bir denersin diye dusundum
Minikkelebek UY KU E Ğİ Tİ Mİ YOK TUR. BE BE ĞE E Zİ YET VAR DIR !!!! ALMAYIN EĞİTİM (!) FELAN. PARA TUZAĞINA DÜŞMEYİN!! BEBEĞİNİZLE ARANIZDA Kİ BAĞI YOK ETMEYİN
Merve08 Minikkelebek ayakta gece 22.00dan 03.40a kadar sallayıp uyuyamayan bir bebeğin anneye bağı zedelenmiyor mu sanıyorsunuz
dertlikerkenez Minikkelebek uyku eğitimi bebeğe değil anneye verilir. Anne kendi yanlışlarını öğrenerek doğruyu uygulamaya çalışır. Bir kaç bu işi bilmeden ortaya karışık şeyler deneyen uzman olduğunu iddia edip bebeği ağlatan yüzünden bu işin adının kötüye çıktıgına inanıyorum. Uykusuz mutsuz gergin bir anneyle bebek nasıl bağ kursun Allah askına? Bebek uyanıkken ya da saat bası uyanırken Ev işi yemek ütü bulaşık vs vs yapmaya çalışıp bir yandan bebeğiyle kaliteli vakit geçiremeyen anne mi bağ kurmuş olacak? Merve08 merhaba, Sinem Akınal’la başlıyorum. Biraz annenin nasıl biriyle anlaşabileceğine bağlı gibi geliyor bana. Baldan anne İrlandalı anne dandini uyku kundak uyku uyku kuzusu uyku meleği hepsini araştırdım benim Sinem hanım içime sindi.
Ylmzyagmur Minikkelebek katılıyorum size uyku eğitimi diye bisey yok . Küçücük bebege robot gibi sartliyolar ya ne saçma bisey biz yetişkinler olarak hergun aynı saatte mi uyuyorz ki küçücük bi bebektn bunu bekliyorlar anlamıyorum gerçekten. Nasıl ki her bebegin gelişimi kilosu farklı ise uyku düzenide farklı olur.Bırakın bebeklerinizi yorulduklari zaman uykuları geldiğinde uyurlar.Benim kızım 3 ay 12 günlük sabah 6 da mama yer uykuda 7 buçuk gibi uyanır.9 buçukta uyanır 11 buçuğa kadar uyumaz.12 ye yakın tekrar uyur ama yarım saat bile sürmez. 2 ye kadar uyumaz bu böyle akşama kadar yarım saat uykular ile geçer. Gecede ne zamn uykusu gelir ise o zamn uyur ben zorla uyutmaya calismiyrm. Ha bnde derman kalıyormu kalmıyor ama ne yplm bebegim mutlu olsun iyi olsn yeter.
Yamanoglan Minikkelebek biz aldık bebeğimizle aramızdaki bağ zedelenmedi onu hiç üzmedik hanımefendi ağlatmadık ağlarsa sardık sarmaladık yanlış düşünüyorsunuz önyargılısınız :)
Gozde2626 Sinem özen canbolat in uyku guvenli baglanma ve bebeğiniz kitabını öneririm. Cok faydalı bir kitap
Minikkelebek Merve08 valla orda da sıkıntı sizde. Uyku saatlerini düzenlemek gerekiyor. Sallamak çözüm değil. 2 yaşına kadar emerek uyuyan bir oğlum var. Şuan da da 2 buçuk yaşında ve sallıyorum emmeyi bıraktı. 5 aydır emmiyor ve bu durumu kabullenmesi çok zor oldu gece uyumadı düzeni tamamen değişti. Ama doğduğundan beri uyumayan tık sesine kalkan benim odadan çıkmama dahi uyanan ancak arabada uyuyan bir bebekti. Ve ben ona sarılarak ona dokunarak emzirerek uyuttum bende uyudum o da uyudu. Beşiğini yatağa birleştirdik istedği zaman geldi emdi uyudu. Nerdeyse 1 yıl ayrı odada uyuduk eşimle Eşimle aramıza girmedi bu durum çünkü “bebeğimiz” olmasını biz istedik Allah verdi. Aksine daha da güçlendik çünkü bebeğimize bağlandık. Onu kabullendik her haliyle ve kendimize ona göre düzen yaptık. Eğitim denen şey bebeklere sökmez. Canımız istemediğinde yeterince yorulmayınca gün içinde mutsuz olunca bizlerde uyuyamıyoruz. Kaldı ki hiç savunmasız güçsüz ve muhtaç bir canlıdan zorla uyumasını bekliyoruz. Evet güç yetmiyor vücut dayanmıyor ama sakinleşip ana odaklanınca içinizde ki sesi dinleyince çözüm geliyor.
Cennet1212 Merve08 uyku eğitimi vardır benim tanidigin kızı feci şekilde uykusuz huzursuz kalıyordu eğitimi aldı şimdi mışıl mışıl akşam 8 sabah 8
Aysukk Merve08 hayır yarın aramayı düşünüyorum ama baldan annenin tum postlarını okudum bana uygun geldi irlandalı annenin kitabını falanda okudum ama pek acıklayıcı değil belki danışmanlık alınca fatklıdır
Merve08 Aysukk belki de 🤷🏻♀️ bende bugün irlandalı anneyle görüştüm birde yarın baldan anneyi arayım diyorum
Merve08 Aysukk ben önce gerçekten gereksiz buluyordum en fazla 2 3sene ayakta sallanır bçyle huysuzlanır ne gerek var 2 3 bin lira vermeye diyordum ama son zamanlar resmen işkence gibiydi gece uyanmak zaten anneliğin bir kanunu ama saatlerce ayakta sallamak sallamaya rağmen direnip uyumaması resmen işkence