Melisasbasi 27 günlük bebegim eldiven takmayalim dedik tırnaklarını kestik bu sefer sacinj yoldu birakmadi da basladi ağlamaya zor biraktirdik 🤦🏼♀️ malesef eldiveni tekrar taktik arada kundak yapiyorum sevmiyor ama guzel uyuyor kendini elleyemiyor doğru buluyor musunuz siz yaptiniz mi eldiveni ne zaman bıraktınız
Deletedmom348 Melisasbasi Eldiven takmadım. İlk bir hafta soğuktu. Gece taktım. Sonra bıraktım. Kundak hiç yapmadım.
tospikannesii Melisasbasi eldiven şapka hiç takmadım, kundak da yapmıyordum ama 54 günlük olduk sadece kucakta uyumaya başladı, o yüzden kundak yapmaya başladım geceleri, çünkü eli ayağı kımıldadıkça korkuyor uyanıyor
CansuveCan Melisasbasi eldiven bende ellerini keşfedince çıkarttım ama şuan bile kundakta uyuyor 😊 daha rahat bence ve uyku moduna gireceğini öğrendi artık kundak olunca huzurlu oluyor
tosbikannesiii Melisasbasi eldivene karşıyım kundak kaliteli uyku için sadece uyuduğu zamanlar isterdim kollarını yapmak ama oğlum rahatına çok düşkün bende o nasıl rahat ediyorsa öyle uyutuyorum öyle alışmış suan 2 buçuk aylık ama elini yüzüne götürse de uyandırmıypr
TospikOglusum Melisasbasi kundak hiç yapmadim eldivenide 30günlüktü çıkarmıştım ama benim.bebegimde elleriyle yüzünü falan ciziyo eli kolu durmuyo ama doktorlar ellerini tanıması gerekiyor dediği için bidaha takmadim
Ceyll Ayına kadar eldiven taktım çünkü kendini çok yırtıyodu hatta çorap geçiriyordum. Sonra çıkardım. Şapka hiç takmadım. Kundakta yapmadım. Kucağımda yüzüstü uyudu 2 hafta falan tabi uykum derin olmadığı için sıkıntı yaşamadım. Sonra yavaş yavaş daldıkça yatağına koydum. Şimdi yüzüstü uyuyor sadece sırt üstü mümkün değil uyumuyor Melisasbasi
Selinay95 Melisasbasi eldiveni bir bucuk ayliga kadar kullandik sonra doktorumuzun tavsiyeleri uzerine yavas yavas cikardik bi kerede cikarirsak guven problemi yasarmis suan 4 ayligigiz ama hala yarim kundan yapiyorum yoksa elleriyle uyandiriyor kendini
bir_pasa_annesi Melisasbasi bende eldiven hiç takmadım cnm ama kundak yaptım martta doğum yaptım havalar ısınana kadar yaptım kundağı ısınınca yapmadım su an hala kundak istiyor ben yapmıyorum zor uyıyor alısmıs kundaga 6 ay olmasına 10 gün yakısmouorda artık😂😂