Safiye14 Merhaba anneler .Oğlum 4 aylık ve bi tarafa çok yattı kafası o tarafa doğru şekil aldı döndürdüğüm halde ilk başta öyle yatıyor sonra geri aynı pozisyonu alıyor bu aydan sonra düzelme olur mu
Masalmeva Safiye14 duzlr cnm mrk etme bnm kizda hep duz ytyodu arkadi dumduz oldu surkli yan cevirmeye clsyodum gine ayni duz yatiyodu smdi kndk yan yatmk istyo o yuzdn kafasi duzldi biraz
ANAYIMBENANAA Safiye14 benim oğlumda oyle malesef gerçi ilk doğduğunda o kadar dikkat etmeme rağmen yamuldu her yanı oluyor yani mutlaka yapcak birsey yok, büyüdükçe geçiyor duzeliyormuş