Yzn bende çok sikinti cektim bu konuda doktora gitmekten çekindim ama acı arttı ve kanamadan olunca artık geç kalmis sekilde doktora gittim. hemoroid değil çatlak var dedi doktor ve krem verdi bi kaç tane şimdi çok şükür daha iyiyim .. doktora gidin bence ona uygun bi tedavi uygular