Mlkgokce Doktor karın agzım ve akıntım için neo penotran diye bir fitil verdi. Reçetesinde emzirirken kulllanılmaz yazıyor . Doktor emzirdiğimi bildiği halde vermiş . Daha önce kullanan var mı ?