Smnl merhaba, kabızlık bebekten bebeğe göre değişir. 4 aylık ek gıdaya başladık ve 3 ayda bebeğim 1 kez kabız oldu. Çünkü ben çok titiz davranıyorum ve ishal yapanlar ile kabız yapanları dengeleyerek veriyorum. Ayrıca sindirimi kolaylaştırması için kuru meyvelerden faydalanıyorum.
eğer sindirim sorunlarına yol açıyor olsaydı Almanya, Fransa, İspanya gibi 120 günde ek gıdaya başlayan ülkelerdeki bütün bebeklerin kronik kabız olması gerekirdi😋