Bir buçuk aylığız bebek arabası ile sadece yarım saat falan yürüyüşe çıkıyoruz. Ben çocuğun üstünü ayrı rüzgar gelmesin diye bebek arabasının üstünü ayrı ayrı örtüyorum. Sizce bu kadar kapatmaya gerek var mi? Yazın böyleysem kışın be yaparım bilmiyorum. Benim içimi rahatlatacak tecrübeli annelere ihtiyacım var. Nasıl çıkarmalı, ne giydirmeli, sarıp sarmalanmalı mu gerçekten