Hanımlar eşim gececi çalışıyor hava kötü diye bende bu gece anneme gelmiştim kalmak için. Oğlum koltukda yatıyordu etrafı çevriliydi ama nasıl olduysa hiç düşemeyeceği bir yere düşmüş uyurken sabah 6da 😔 sabah çok fark etmemiştim ama gözünün alt kısmı biraz şişmiş ve morarmaya başladı 😔 çok üzüldüm.. Nasıl düşer anlamıyorum off 😔 morarmaması için yapılabilecek bişey var mı hanımlar?