tarcinlikekmi antropologanne hiç yaşamadım sleppy çok iz yaptı ben de de Prima sızdırma yapmıştı yenidoğanda molfix geçtim dokusu da çok güzel ama pure soft serisi diğer seriyi bilmiyorum
antropologanne Caglaed Sleepy icerik olarak çok memnundum. Koku sızdırma vs de yapmadı ama iz çıkartıyor maalesef🙄
Cansudeniz antropologanne hiç uğraşma direk primaya geç bir gün sıdırmadı sıvı kakayı nerdeyse komple emiyor bu yaz sıcaklarında bebeğim çok rahat etti ıslaklık sıfır valla hiç uğraşma başka bezlerle direk prima biraz büyüyene kadar başka bez deneme. 👍
antropologanne 2cocukluanne222 Başka bir anne de onu önerdi. Hiç bilmiyordum. Deneyeceğim. Teşekkürler🍀
Deletedmom348 antropologanne Prima Aqua pure kullandım ilk doğduğunda iki ay. Sonra premıum a geçtim. Hiç sorun yaşamadım
antropologanne Deletedmom348 Bütçe olarak biraz zorlar diye düşünüp hiç prima kullanmadım. Diğerlerinden sonuç alamazsam mecburen ona geçeceĝim. Teşekkürler🍀
Deletedmom348 antropologanne bizimtoptan gibi uygun siteler var canım bak istersen ikiz paket falan satılıyor uygun oluyor bazen
Sdnrruznn antropologanne Molfix sızdırma yapıyor bebeğim 11 aylık doğduğundan beri prima kullanıyoruz çok nadirdir sızdırması sık sık bezini değiştirmeme rağmen molfixte çok sızdırıyor bu paket bitsin primaya devam
Ummuhumeyra antropologanne sanırım 3 numaradan başlıyor bebeğinize olur en küçük numarası üstelik fiyatı da çok uygun ben çok memnunum küçük bir paket ile deneyeblirsiniz
antropologanne Ummuhumeyra Teşekkür ederim. Baktım zaten varmış dediĝiniz gibi, ben niyeyse sadece büyük aylar için var sanıyordum. Öncelikle bunu deneyeceĝim. Umarım memnun kalırım da değişmek zorunda kalmam. 🍀
Ummuhumeyra antropologanne evet birde o sıkma izini yaşamamak için ben hep büyük beden giydiriyorum hele bacakları azcık kilolu bir bebişse biraz büyük beden iyi olur lastik izi sorunu yaşamazsınız
Ozgur antropologanne bende molfix ye yaşadım aynı şeyi lastikleri acaip iz yapıp kızarttı sonra değiştire değiştire şokun bezini denedim tesadüfen hem ince geldi hem yumuşak şimdilik memnunum bakalım 🤔
antropologanne Ozgur Ben de mühendisoğlunda şok bezini görmüştüm. Icerigi en temizler listesindeydi. Ama nedense bi güvenip hiç denemedim. Bakılabilir aslinda.Uff molfixe çok güveniyordum değişmem artik diyordum bilemedim gerçekten. Teşekkürler🍀
Mysunshines17 antropologanne Merhaba Prima premium care gece için gündüz için Prima günlük rahatlik tavsiye ederim.Gunluk rahatlık bir alt segment ürün olarak piyasaya çıkarmışlar normal primaya göre daha ince ve kalıbı bir tık daha geniş bacaklarda iz yapmıyor