Habis07 cok guzel.anlatmisin canim ama daha 1aylik bebegim var dun aşı oldu aylik asisinj ve atesten ne o uyuyabildi ne ben ayni buyuk insan gibi inleye inleye yarim saat uyuya bildi.meme bile iki cekmeden sonra icemedi.simdi ben diger asilari nasil yaptirayim gonlum vijadanim cok.celiskide