iyi akşamlar anneler 21 günlük bebeğim var sütüm yetmediği için mama veriyorum ama bazen biraz emip biraz mama içiyor ve maması yarım kalıyor acaba kalan mamayı tekrar ısıtıp vermem mümkün mü bir sonraki öğünde böyle bişey yapan var mı nasıl yapabilirim?