Kızlar dün gece ben çok korktum. Her gece mutfakta bişeyler atıştırırım ben dün gece de öyleydi. Oğlum 8 aylık uyuyordu oda. Tam yatağa çıkmak için dizimi koydum, eşim bdni hırsız sandı itti beni ayağa kalktım itmesiyle sonra tekrar itti yere düştüm şiddetli bi şekilde benim korkma benim diye bağırıyorum ama korkudan kelimelerin yarısı yok bende nefesim kesile kesile bağırıyorum oda çok bağırdı beni görünce aaaa die kolumu dolaba vurdum etim çürük halde resmen sonra anlayınca benim olduğumu ben açhkıta hıçkıra ağlamaya başladım korkudan çünkü üstüme yürüdü yastıkla itti hırsız sanıp ikimizde çok korktuk. Velhasıl sütüm kesilir mi direk aklıma o geldi çok korkuyorum