Bse Bebeğim 5 ay 20 günlük 6.aya girdiğindemi 2 numaralı mamaya geçmeliyim?yani 10 gün sonramı?yoksa 6.ay dolup 7 ay girdiğindemi yani kasımda mı geçmeliym ?
ehlenmomyy Bse biryerde okumustum sindirebilsin diye. ilk verdiginde 1. No ile 2. No mamayi bibirine karistirip verdim 1 ay boyunca 7. Ayda ise tamamen 2 no kullandm
Ftmlssa Bse vallahi bizde bilememistik ama kafamıza göre mamaizda vardı 7.ayin ortasına doğru o paket bitince geçtik 2numaraya