badew benim kızımda 7 aylık ve hiç ortunmez ben alistirdim zaten onerilende bu üstünü örtmek yerine en güzeli uyku tulumu alın giydirin rahat edin orttugum an tekmeler benimki hiç ortunmuyor bence daha iyi bilmiyorum berabermi uyuyor sizinle ama ayirinca kafamda soru kalmaz üstündeki örtüyle napti yüzünü kapattı vs aklına hersey geliyor insanin