Zeynephazal Çok fazla dikişlerim var Anestezi ile dikişlerim yapıldı. Ve sütüm hiçbir şekilde gelmiyor bebeğimin kanında enfeksiyon çıktığı için 1 hafta hastanede bakılıcak ve sütüme çok ihtiyacı var 😞süt sağma makinası ile sürekli sağıyorum sadece uca bir damla geliyor başka yok 😣
Mervecem Zeynephazal en önemli şey psikolojiniz kendinize inanın benim sütüm gelecek ben kendi sütümle besleyeceğim bebeğimi diyip olumsuz düşünmeyin. Ben sezaryen yaptım ilk üç gün sütüm gelmedi eve gelip sıcak suyla duş aldım göğüslerime masaj yaptım sıcak suyla. Bol bol su için 2-3 litre kadar. Dut kurusu tükettim bir de bestlak diye bir damla var eczanelerde ilaç değil gönlünüz rahat kullanabilirsiniz. Günde iki sefer bir su bardağına 20 damla döktüm kullandım 4.gün çok rahat sütüm yetti bebeğime
BegusBebeginAnnesi Zeynephazal sakin pes etme ve sütüm gelmiyor deyip beynine olumsuz sinyal yollama. İlk 3 gün gelmedi benim sütüm. Sonra dedigin gibi 1 damla sonra 10cc 30cc gitgide yükseldi. Sürekli sağ saat başı sağarken bebegini düşün. Kucagina alma imkanin varsa kesinlikle kaçırma firsatı ten tene temas süt arttırır. Bol bol su iç. Bi de tahin helvası bende süt yapmiştı. Bu işin esas püf noktasi inanmak ama. Kendini hırpalama ama pes de etme.
Yeniann3 Zeynephazal stres yapma canım bebeğinin canı sağolsun hep böyle düşün. Elinden geleni yap nasipte ne varsa.. duşa gir canım suyun altında göğüsüne masaj yap. Sür yapan anne çayları oluyor onlardan iç. Bebe bisküvisi yiyebilirsin aynı şekilde. Hayırlı olsun inşallah 🌸
Zeynephazal Meriwa hastaneden kiraladık makine sayesinde o damla geliyor sıcak duş aldım süt artırıcı çaylar her yolu deniyorum 😑
Duygu01 Tereyağını eritin ve pekmez katın iki dakika kaynatın ılıkken için çok süt yapmıştı bende üstüne bol su için veya lohusa şerbeti , bulgur pilavı bol süt yapan şeyler yiyip için stres yaparsanız sütünüz kesilir
Zeynephazal BegusBebeginAnnesi benimde pes etmeye hiç niyetim yok😑 güçlü durmaya çalışıyorum sık sık sağıyorum umarım en kısa zamanda sonuç elde ederim🤲🏻
210796 Sutunun gelmemesi icin sebeb yok.doganin kanunu bu.doguran canlinin sutu gelir.asla stress yapma gelmeyecegini dusunme.simdi sen bebeginden dolayi nirmal olarak gerginsin.akisina birak her sey guzel olacak.mumkunse bebegini emzir
Gzmczr Zeynephazal canım 28 günlük bebeğim var bende çok dikişliyim ilk 3 gün benimde sütüm gelmedi pompayla da sağdım olmadı ilk başta elinle sağmayı dene masaj yaparak kanalların açıldı mı pompayı kullan ve iki göğsünü aynı anda sağ hem daha hızlı kanalların açılıyo süt miktarı çok oluyor ve sütün çabuk artıyor ben hala Bi göğüsümü emzirirken diğerine pompa takıyorum gerçekten çoğaldı sütüm faydasını gördüm
Zeynephazal Gzmczr bende bunu deniyeyim 🤗 buarada sizinde ilk günler dikişlerini ve kalça kemiğiniz ağrıyormuydu acaba dikişleriniz nekadar sürede iyleşmeye başladı ve ağrısı nekadar sürede geçti
Zeynephazal cicekannesi22 günde 3 4 defa makinayla 15 dakika civarı sağıyorum acaba daha fazlamı uyarmam gerekiyor 🤔göğüslerimde ağrı yapmaya başlıyor
Gzmczr Zeynephazal o konuda bende burda o kadar post açtım ki kalçada makatta popoda ağrı oluyor dikişler iyileşesiye kadar oturamıyosun 😂 seni korkutmak istemem herkes farklı olur ama benim dikişlerim hala iyileşmedi hala oturamıyorum sadece Bi tane ip düştü yani düşün diğerleri duruyor hala her tuvaletten sonra batikonla siliyorum el yapımı sular kullandım pansuman için kremler kullandım çok dikkat ettim ona rağmen bu şekildeyim bu süreçte hiç değilse ilk 2 haftayı atlatasıya kadar yanında sürekli biri olması gerek sana yardımcı olması gerek oturma çok ayakta da kalma sürekli uzan benim yanımda kimse yoktu ilk 3 gün annem vardı sadece çok çektim hala çekiyorum
cicekannesi22 Zeynephazal öyle devam et canım yarın ebeye de danış istersen daha sağlıklı olur sütüm olmucak diye hiç üzülme gerekirse mama yesin birşey olmaz
duzenlianne Zeynephazal bende normal dpgum yaptım 4 gün sütüm gelmedi ablam masaj yaptı göğüslerime o şekilde geldi sütün sizde deneyebilirsiniz bende cok cok işe yaradı. Birde soğanı ortadan ikiye bölüp göğsünüze koyun bi iki saat bekletin tıkanıklık varsa cok güzel açıyor bende bi yerden fışkırıyordu şimdi 3 4 yerden fışkırıyor
Ozget Zeynephazal philips avent sut sagma makinesini tavsiye ederim. Benim göğsümü baska makine sagmiyor…