Poyraz-Ruzgar Merhabalar 2.5 aylık bebeklerim var. Spinal sezeryanla doğum gerçekleşti. Yaklaşık 15 gündür adet görüyorum. Şöyle bir gün oluyorum. İki gün olmuyorum. Böyle devamsız saçma sapan gidiyor. Normali bumudur. Böyle bir durumla karşılaştınız mi.