Kızlar günaydın,
14 aylık bebeklerinizin gelişimleri hakkında bilgi verebilir misiniz lütfen?
Boy ve kilo olarak sormuyorum, lütfen bu konuda bilgi vermeyelim.
Adını biliyor mu ve tepki veriyor mu?
Kaç kelime söyleyebiliyor?
İşaret parmağıyla istediğini gösterebiliyor mu?
Burnun nerde? Kedi nerde? vb sorularda işaret edebiliyor mu?
Kendi kendine oyun oynayabiliyor mu? …
Gibi gibi.
Zihinsel ve duyusal gelişimini merak ediyorum aslında. Bu ayda neler yapabilirler? Neleri yapmaları gerekir? Sorum bu.
Cevaplar için teşekkürler şimdiden.