Hanımlar merhaba, kızım 3 ay 28 günlük. 3. Ayına girdiğinden beri tam dönüyor beşiğindede yan şekilde yatıyordu. Ama bu ara beşiğin de yüz üstü uyumaya başladı ve bu durumdan gerçekten endişe Duyuyorum. Ya nefes alamazSa ya uyurken Allah korusun boğulursa vs gibi şeylerden uyku uyuyamaz oldum ki zaten uyuyamıyorduk bu vesveselerde tuz biber ekti. Bu aylarda bebekleri olan anneler siz uyku güvenliği için ne gibi önlemler alıyorsunuz. Özellikle bu dönme mevzunda. Yardımlarınıza ve tavsiyelerinize ihtiyacım var 🙏 şimdiden teşekkür ederim her birinize