Busramusti 4 aydın sütümü sağarak veriyorum ama sağ göğsüm mastit oldu aranızda bunu yaşayan oldu mu acaba ?
Baran_agah46 Busramusti ben , 2 oldu ,ilkinde sıcak duşta masaj ardından biraz daha fazla eğilerek sağdım sıcak havluyu ütüyle ısıtıp göğsüme koydum öyle atlattım , ikinsini ise antibiyotik ile
Kerimtaha imgesi sen niye 8 aydr sagiyosunuz ek gıdaya başlamadı mı zaten ek gıdadan sonra fazla emmiyolar cnim
imgesi Kerimtaha canim.emmedigi icin sagiyrm. Bizimki.hic emmedi ek gidayi guzel.alio ama gece uyurken yemek yiyemdgi icin bide sagdgm süt yetmedgi icin gece mama alio… okdr yiprandmki
Perran Bende 4 aydir sagarak veriyorum fakat yetmiyor artik .. simdiye kadar buzluga attigim sütlerde demir kokusu var isteksiz iciyor oglum.. mastit oldum 1 sefer bebek bezinin icin 1 bardak su döküp dondurdum ve kompres yaptim hep öYle demisti hastane
Baran_agah46 Busramusti ben sağımda 6.aydayım bayadır olmuyorum mastit , maşallah 🧿 diyeyim de , sanırım süt kanallarım iyice açıldı , çünkü eskisi kadar sık sağım yapmıyorum göğsüm yumuşak ama sütüm iyi
Perran Busramusti Bebek bezinin icine suyu dök dondur buzlukta sonrada havluya sar kompres yap cok faydasini gördüm
Baran_agah46 Busramusti 4-5 saati bulduğu oluyor , okula gittiğim günler 5 saat sağmadığım oluyor , artık geceleri de sağmıyorum
Busramusti pnar92- mastit kendini ateş baş ağrısı göğüste kızarıklık ve ağrı ile belli eden göğüste kalan sütün tam boşaltılamaması sonucu enfeksiyon ile seyreden bi hastalık