Benim bebeğimde korona oldu bugün karantinamızın 13.günümüz bebeğim 4 gün boyunca iştahsız oldu çok huysuz sürekli ağladı bende sabah bezini açarken dolu olurdu ama korona olduğumuz 4 gün bezi kuruydu yani 1 2 defa yapmıştı ama 4 günden sonra eskisi gibi oldu bezi doluyor kormayın geçer inşallah