Merhaba sevgili anneler kızım 2 yaşını 1 hafta geçti tam anlamıyla bırakmadı memeyi azalttık günde 1 kere emiyor koronadan dolayı tam kesmeye kıyamadım ama daha çok bağlanır bırakmaz diye de korkuyorum gece saat başı emerdi bırakırdım onu uyanınca su verip sarılıp uyutuyorum sizce tamamen kesilmeli mi artik