Muselo
Güzel anneler anne olmak çok güzel bir duygu yaşayan daha iyi bilir tarifi zor allahım isteyen çabalayan tüm kadınlara annelik duygusunu tatdırsın inşallah .20 günlük bir kozım var allahım bağışlasın ilk bebeğim lohusalıktada aynı şey olmuştu ağlamak duygusallık durup durup ağlamak geliyodu içimden çok şükür herşey yolunda olmadına rağmen 40 gün sonra geçer dediler geçti gerçekten şimdi bu aralar tekrar başladı sizce fikri olan varmı normalmi anne olmak bunumu gerektiriyor anlamadım duygu yüklüyüm hersn ağlayıp sebebsiz yere durabiliyorum yoksa hala hamilelik hormonum sıfırlanmamış olabilirmi anlamadım