Merhaba kızlar. Bebegim 1 aylık oldu bugün itibariyle. Doğduğundan beri burada sayısız post açtım belki. Ilk başta gaz sorunu vardı kızımın. Sukur onu atlattık gibi. Damlalarla falan hafifledi eskisi gibi değil. Son 4 gündür çok huysuz. Meme emiyor tam uykuya dalacagi zaman ağlamaya başlıyor. Biraz kucağıma alıp gezdiriyorum. Yine emiyor aynı hareketi yine yapıyor. Böyle 2 3 saat sürüyor. Taki uyuyup dalana kadar. Sütüm geliyor. Kilo alımı iyi maşallah. Gazi olduğunu da sanmıyorum. Niye böyle yapıyor bir türlü anlamıyorum. Beşikte sallayınca uyumuyor. Memede uyuyor birde. Ne yapacagimi şaşırdım artık. Yoruldum simdiden.