NesrinLiya Bebeğim 4.ayını yeni bitirdi.yaklaşık 2 aydır mama yemesi azaldı.2 aylıkken 2 saati bile bulmadan 120 cc içen bebeğim şimdi 6 saatte bir 30 cc iciyor hatta bazen 10 saat içmediği bile oluyor.Bor kaç doktora göturdüm hep kilosu yerinde bisey olmaz dediler.en son bi doktora goturdum muhakkak bi sıkıntısı vardır yoksa böyle olmaz dedo ve tahlil istedi.Orda idrar yolu enfeksiyonu çıktı.antibiyotik verdi.yarın da kültür vereceğiz.İnternette bu enfeksiyonun bobrek yetmezligine yol actigi falan yaziyor.cok korkuyorum.böyle bişey yaşadıysanız tecrübelerinizi benimle paylaşır mısınız?şimdiden teşekkür ederim.
Ebruili NesrinLiya hemen paniğe kapılıp kötü şeyler düşünme annesi bebeklerde sık sık rastlanan bit durumdur bizde atlattık antibiyotikle hemen toparlar
Mervevrem NesrinLiya canım benim bebeğimde 2-3 aylıkken aynı sıkıntıyı yaşadı ben çok ağlıyordum kızım yemiyor diye hiç pes etme uykudan uyanınca o mahmur halindeyken vermeye çalış 2-3 saatte bir peşini bırakma sıvı aldıkça atlatır enfeksiyonu bide bizim doktorumuz bir iki çay kaşığı su vermemizi de söyledi oda rahatlatır enfeksiyonunu inşallah bir an önce atlatır 🙏🏻
Hava01 NesrinLiya bizde 3 aylık iken aynı sorunları yaşadık idrarımız baya azalmıştı geceden öğlene kadar kupkuruydu bezi doktora götürdük böbreklere bakıldı temiz çıktı idrar tahlilinde az bir enfeksiyon çıktı şurup verdi ve tamamen geçti kötü şeyler aklınıza gelmesin yaşarken insan hep kötü şeyler düşünüyor ama öyle çıkmıyor sonuçlar
Esilaaa Ebruili belırtı nelerdi cnm kızım 2 aylık arada ıdrarında pembe lekeler goruyrm ama yaparken rahat yapıyor bızdede olabılır mi acaba
NesrinLiya Ebruili biraz gec kalmis olabilirim internet sıkıntım vardi.cok tesekkur ederim .antibiyotik basladi bize de.ama daha istahi duzelmedi😔
Tanem2020 Ebruili merhaba Kızım henüz 2 ay 7 günlük idrar enfeksiyonu oldu bize piyeloseptyl şurup verildi 2 mg şiringa ile alacak reçetede bebeklere vermeyiniz yazıyo lütfen bilginiz varsa yazarsanız sevinirim
Ebruili Esilaaa kusma belirtimiz vardı sadece kusmadan dolayı huzursuzdu ama pembe çiş bildiğim yaşadığım kadarıyla şöyleydi bizde sadece anne sütü aldığı dönem 2 aylık falan gazdan sabaha kadar uyumamıştı sabaha karşı uyumuştuk 7-8 saat emmemişti çişi pembe olmuştu doktoru sussuz / anne sütsüz uzun süre kaldığı için olur demişti su ver demiş su vermiştim düzelmişti
NesrinLiya Esilaaa hic dolu bez almaiyorum 2 aydir ve yemek istemiyo.gece uyanmiyo bile 10 saat 12 saat.ben kalkip vermesem uyuyo.gerci verdigimde de en fazla 30 cc iciyo.bizim iste 2 sikayetmz vardi ciş ve mama yoktu artk hayatinda kizimun canm.sen de bi gotur bence
NesrinLiya DurukanEsen iştahsizlik ve idrardı sikıntımiz.idrari coook az.şöyle diyim geceden sabaha kdr kupkuru kaliyo bezi.birazcik yapmis oluyo o da sapsari ve kucaga alinca ble farkedlyo kokusu cok agir.bi de hep uyumak istiyo halsiz.uyanik olsa da seslenmiyo eskisi gibi agulamuyo bagirmiyo.bi ara gzel baslamisti ama son 1 haftadir belki daha da fazla sesi cikmyo halsiz
Ebruili NesrinLiya düzelir annesi bizim enfeksiyon seviyemiz düşük olmasına rağmen 10 günden fazla ilaç kullanmıştık
Gkcbts NesrinLiya canım benim bebeğimde iki aylıkken idrarını yaparken yanması vardı. Ağlayarak idrar yapıyordu. Enfeksiyondan zaten şüphelenmiştik ki bir kaç gün ateşi 38 e kadar çıktı hastanede idrarda enfeksiyon olduğunu söyledi doktorumuz. Sebebi sol böbrek büyümesiymiş. Her ay düzenli böbrek ultrasonu çektirip takibini yapıyoruz şimdilik. Korkmayın antibiyotik tedavisinden sonra düzeldi hemen benim bebeğim. 🙏 böbreğinde büyüme aynı düzeyde. Artmıyor ama azalmıyor da. Daha fazla büyüdüğünde sorun çakabiliyor. Siz de enfeksiyonun sebebini bilirseniz ona göre bir tedavi başlanır. Geçmiş olsun.
Gkcbts Belirtileri iştah azlığı , idrarda kötü koku, idrar yaparken ağlama, az kilo alma , ağız dolusu kusma, ishal olabiliyor
ikizinAnnesi Ebruili Tanem2020 gectimi durum nasil bize de siringayla 2.5ml gunde ikikez verdi size gunde kac kez bebegim premature dort aylik ama aslinda 2 aylik
Ebruili Tanem2020 çok geçmiş olsun canım maalesef bilmiyorum ama hangi doktora gittin bilmiyorum ama sağlık ocağına gitmediysen sağlık ocağını arayıp sormanı tavsiye ederim
Asya12 NesrinLiya korkmayın bende coknkorktum 1ay boyunca kültürde hep üreme oldu 3antibiyituk değiştirdik en son bactirim iyi geldi ve normale döndü biraz kaldı onuda atar dedi sonra baktık ki bitmiş o sırada böbrek ultrasonu da iştendi çok şükür bisey çıkmadı. Ağır bir enfksyondu ( c p r )si 68 çıkmıştı tekrar riskini azaltmak içinde sünnet ettirdik hemen 3aylikti sünnet oldugunda
Yusuf20 NesrinLiya 6 aylık bizimde idrar yolu enfeksiyonu çıktı antibiyotik kullanıyoruz başka doktor ayrıntılı kültür istemişti bakteri türediğinden dolayı tekrar yapılacaktı yaptırmadık.öyle dediğiniz gibi böbrek yetmezliği falan demedi.ve idrar kültürü gönderdiğimiz de idrar rengi berraktı o şekilde enfeksiyon dendi.ultrasona bakıldı birşey çıkmadı.
mavera NesrinLiya biz de şu an antibiyotik kullanıyoruz inşallah geçer ek gıda g almıyordu benim kızım da doktor rengi hafif soluk gibi bakalım dedi lan ve idrar a baktık kültürde de çıktı ilaç verdi inşallah geçer ya Bi an önce kuzum kimbilir ne zmansır öyleydi ben dişe yormuştum😟
ZehrAsk NesrinLiya benim kızım da geçen hafta yüksek ateşten hastaneye gittik orda idrar yolunda enfeksiyon olduğunu öğrendik ama ateşten önce belirtiler de aşırı iştahsızlık vardı sürekli onu emzirmemi istiyordu kesinlikle yemek yemiyordu oyunla şarkıyla ağzına koyduğumu da tükürüyordu. Çok zordu çok kızım kucağımda yanıyordu ben onu emziriyordum sürekli ama böyle terleye terleye resmen lohusalık dönemime geri döndüm. Neyse çok uzattım canım hakkını helal et sonrasında işte calpol pedifen 4 saatte bir dönüşümlü verin dedi doktor bir de augmentin yazmıştı antibiyotik olarak o da sadece 7 gün verilecek demişti. Hastalığının ilk iki gününü çok ağır atlattık ikimiz içinde çok zordu. Ama 3. Cü gün ateşi çıkmadı ateş düşürücüyü bıraktık. Hastalığın 5. Ci günü falan iştahı yerine geldi çok şükür. Ama antibiyotiğin yan etkisi huzursuzluk ve sabahtan akşama kadar mızmız bi bebek haline geldi o beni çok yordu. Herşeyi istiyordu verdiğim şeyi reddediyordu kıyafet dolabını açıp bütün kıyafetlerini gösterip ağlıyordu bu mu diyordum hayır bu mu hayır hepsini gösteriyordum tek tek hepsine hayır deyip ağlıyordu ay çok şükür bugün son gün antibiyotiği bırakacağız çocuğumu özledim resmen. İnşallah sizde çabucak atlatırsınız Allahım tüm bebeklere şifa versin hastalıktan beladan korusun 🤲🏻