Papatyaa_ Merhaba anneler, 16 günlük bebeğim var ve çok fazla hıçkırıyor bazen uzun bazen kısa sürüyor. Su veriyorum iki çay kaşığı kadar bazen geçiriyor rahatlıyor. Neden bu kadar sık hıçkırıyor yaşayan bilen var mı?
Ysfymn Papatyaa_ midesini büyütüyor hıçkırık kotu bisey degil cok yiyorsa coda hıçkırık yapıyor benim bebeğim de öyleydi ⁰
dlkcnblt Papatyaa_ benm bebeğimde 37 günlük genelde aralıksız çok emdiğinde,her kusmasının ardından günde en az 3-4 kere hıçkırık krizine girer.Böyle olurmuş yenidoğan hemşiresi normal demişti.hıçkırırlen az emzirmeyi dene bizmki öyle geçiyo biraz emziriyorum snra omzuma koyuyorum snra tekrar emziriyorm hıçkırık geçene kdr
Deletedmom60 Papatyaa_ oğlum 2 aylık oldu hala her beslenmeden sonra gazını çıkarttıktan sonra hıçkırır 3-5 dakika :) kötü bir şey değil
Faray Papatyaa_ çünkü henüz mide kapakçığı oluşmadı, hıçkırması bebekleri rahatsız etmez ama hıçkırmasını istemiyorsanız ya yutmasını sağlayın yada dik tutun
BetulsCemre1 Papatyaa_ benimki hamileyken bile karnımda hıçkırırdı ilk 4 5 ay çok sık oldu😊 şuan 7 aylığız çok nadir kaldı hıçkırığı
Papatyaa_ BetulsCemre1 maşallah 😊 ben de hamileyken son bir ayımda gergin 2-3 kez hıçkırırdı kuzum çok tatlı oluyor 😁
Havvaezgi Papatyaa_ o doyduğunu gösterir. Hıçkırınca bebeğimin doyduğunu anlıyorum. Midelerini büyütüyorlar