Merhaba bebeğim sekiz aylık ek gıdaya geçtiğimizden beri her şeyi tattırmaya çalışıyorum geçen hafta incir yedirmiştim o da ishal yaptı üç dört gün kadar geçmeyince bende eczaneden ilaç aldım ishaline iyi geldi evet ama şimdi de ne yerse yesin kaka yapıyor mama da versem ek gıda da versem , yemeğizin sonu bi ıkınmak oluyor yani. Üstten diş çıkarıyor ona mı bağlı bilmiyorum ateşi çok yok aslında, ama gece uykusunun arasında bile kaka yapmaya başladı. Korkuyorum bağırsaklarını mı bozduk acaba diye. Başına böyle bir şey gelen var mı? Yardımcı olur musunjz?